Dužina cijevi sjedala – Mjeri se od centra pogona do vrha cijevi i uzima se kao vrjednost u centimetrima i inčima za određivanje veličine bicikla.Proizvođači uobičajno označavaju veličinu bicikla slovnim oznakama XS,S,M,L,XL,XXL što ne podlježe standardu a ovisi i o tipu bicikla.Kako bi iza slovne oznake doznali brojčanu vrjednost potrebno je pogledati u geometrijsku tablicu modela.
Dužina gornje cijevi – Zbog razlika u dizajnu kao vrjednost uzima se efektivna dužina cijevi ali navodi se i sama dužina cijevi.
Dva najosnovnija elementa geometrije okvira su “stak” (određuje visinu okvira) i “rich” (određuje raspoloživu dužinu za vozača). Poznavanje ove dvije vrjednosti omogućit će vam da usporedite različite proizvođače i odmah znate hoće li vam veličina okvira odgovarati , bez obzira na to kako je opisano ili koja je vrijednost visine cijevi sjedala.
“Reach” se mjeri vodoravno od donjeg nosača (bottom bracket) do gornjeg središta cijevi glave(head tube). Ova vrjednost daje naznaku koliko je okvir dugačak. Gledajući cestovna bicikla, trkačka bicikla orjentirana na brzinu obično su duži od enduro bicikala kako bi se vozač što više ispružio, stvarajući niži prednji profil za poboljšanje aerodinamike.Često se referira i kao vrjednost za raspoloživu dužinu za vozača mjerenu od vrha nosa sjedala do kraja lule volana(steam)
“Stack” se mjeri okomito od donjeg nosača do vrha cijevi glave,izmjerena vrjednost je visina okvira. Primjerice, cestovni enduro bicikli obično će imati veću vrjednost nego cestovnih bicikali usmjereni na trke.
Kod cijevi glave (head tube) mjerimo njenu dužinu i kut,vrjednosti koje imaju izravan utjecaj na upravljanje biciklom.Kut cijevi glave odnosi se na kut glave cijevi prema tlu i obično se opisuje kao blag-lagan ili strm odnosno pod većim ili manjim kutom.Cijevi glave pod blažim kutem zahtijeva više napora za upravljanje, ali biciklo je obično stabilnije pri velikim brzinama. Veći kut cijevi glave zahtijeva manje napora za upravljanje i omogućuje brže reakcije. Brdski bicikli imaju manji kut u odnosu na cestovni bicikl, pružajući veću stabilnost na grubim, tehničkim stazama.Bicikli s dugom cijevi glave podižu prednji kraj bicikla, stavljajući vozača u uspravniji položaj. Bicikli s kratkom cijevi glave spuštaju prednji kraj bicikla, postavljajući vozača u agresivan položaj, niži frontalni profil vozača poboljšava aerodinamičnost.